Start Kontakta oss Bli medlem

Ta ställning för en bättre framtid. För alla. Bli medlem redan idag!

Just nu utmanas den svenska modellen av politiska krafter som vill fortsätta med stora skattesänkningar och privatiseringar. Grupp ställs mot grupp. Ju fler vi är desto högre blir vår röst. Tillsammans kan vi skapa ett Varberg med fler hjärtan.

Engagera dig på dina villkor

Socialdemokraterna är ett folkrörelseparti och som medlem finns det massor av intressanta aktiviteter att delta i. Du väljer själv vad du vill delta i, eller så hittar du på egna idéer utifrån ditt eget engagemang. Engagera dig i din S-förening, gå en medlemsutbildning eller hjälp till att övertyga fler om vår idé. I vår kalender kan du läsa mer om vad som är på gång.

Vad tycker du?

Ju fler vi är desto bättre blir vår politik. Med fler medlemmar kommer fler idéer. Därför vill vi veta vad du tycker. Vilka dina idéer är för att vår kommun ska utvecklas, ojämlikheterna minska och fler ska känns sig trygga. Tillsammans kan vi skapa ett Varberg för alla. Kontakta oss och dela med dig av dina åsikter.